Followers

Friday, April 12, 2013

Mat Maslan Bawa Bini Tengok Video Sex ??



Woitt..Mat Maslan ..Luu daa bagi tau sama luu punya bini ke?
Ada video sex baru pulak..Kah Kah kah
Syok gak beb bila Mat Maslan bagi tawu dia tengok video sex bersama binik dia..
Itu hari punya video sex papagomo pon daa kantoi..
Kah Kah Kah...Suami misali ler katakan..
Esok ader kot kat Utusex statement Mat Maslan pasal video sex terbaru..
Kah Kah Kah...Aper hal punya bangang pak menteri setaraf ngan pencacai UMporNO jer..


Mustafa Ali enggan ulas isu video lucah
3:45PM Apr 12 2013  
Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustafa Ali hari ini enggan mengulas berhubung dakwaan beliau terlibat dalam aksi lucah bersama seorang wanita tidak dikenali, yang disebarkan dalam bentuk video di blog-blog pro-Umno.

NONE"Saya tidak akan menjawab sebarang pertanyaan mengenai isu yang diperkatakan.

"Semuanya saya telah serahkan kepada peguam saya melalui Awi & Co untuk uruskan," katanya dalam kenyataan satu perenggan yang disiarkan dalam akhbar web PAS Harakahdaily sebentar tadi.

Lapan hari sebelum penamaan calon, beberapa blog pro-Umno memuatkan video melibatkan pemimpin itu dengan seorang wanita tidak dikenali dalam sebuah bilik hotel.

Penulis blog Papagomo mendakwa, wanita dalam video itu mengaku diupah PKR untuk memerangkap pemimpin itu - yang menurutnya orang paling lantang mendesak ke arah penyatuan PAS-Umno melalui kerajaan perpaduan.

Naib Presiden PKR N Surendran bagaimanapun berkata, dakwaan itu tidak berasas. Laman perkongsian Youtube sudah membuang video itu.

Harakahdaily: Mustafa mangsa politik Umno
Sementara itu, Harakahdaily juga melaporkan Mustafa sebagai mangsa "politik buruk Umno" dalam membunuh musuh politik selepas kelihatan tersepit.

harakahAntara keadaan itu, menurut organ PAS itu lagi, apabila menifesto BN hanya disokong 19 peratus rakyat Malaysia, menurut undian dalam talian sebuah harian berbahasa Melayu.

Selain itu, menurut Harakahdaily lagi, BN tersepit apabila Presiden MCA Datuk Seri Chua Soi Lek mengumumkan tidak bertanding dalam pilihan raya - langkah yang disifatkan sejarah baru politik Malaysia apabila presiden parti komponen BN enggan bertanding.

"Dalam suasana tertekan inilah video lucah dikeluarkan lagi oleh BN untuk menekan Pakatan Rakyat," laporan itu dipetik.

Malah, tindakan menuding jari kepada PKR juga bertujuan melaga-lagakan kedua-dua rakan dalam Pakatan itu.
 
sumber...malaysiakini