Followers

Sunday, May 19, 2013

Siapa Ketua Jabatan Kena Tangkap Khalwat Pulak ??



Tak sempat ciluk...
Kantoi ler jawabnye..

Orang sibuk pasal penipuan ubn dan spr..
Diorang ni sempat lagi buat "Projek"..

Ini daa kes yang ke berapa kalinya melbatkan Ketua Jabatan, Ketua Pengarah ..

Nat buat camner... bila "cacing daa naik ke mata"

Ini ler ujian bagi setiap lelaki yang normal..

Harta..
Tahta..
Kereta..
Wanita...

Putrajaya: Jabatan Agama Wilayah Persekutuan (JAWI) menahan ketua jabatan sebuah agensi kerajaan beribu pejabat di Johor yang disyaki berkhalwat dengan seorang wanita dipercayai pegawai tadbir dan diplomatik (PTD) di sebuah rumah di Presint 11 di sini, awal pagi semalam.

Difahamkan, lelaki berusia 54 tahun itu sudah berkahwin dan mempunyai tiga anak manakala wanita berusia 31 tahun yang juga rakan sepejabatnya, dikatakan berpisah dengan suaminya awal Januari lalu dan ada seorang anak.
 
Penduduk curiga

Sumber berkata, kekerapan lelaki terbabit mengunjungi rumah wanita itu, terutama pada hujung minggu mengundang kecurigaan penduduk sebelum melaporkannya kepada Bahagian Penguat Kuasa JAWI Putrajaya untuk menyiasat dan bertindak.

Katanya, sepasukan pegawai penguat kuasa JAWI Putrajaya melakukan pemeriksaan di rumah berkenaan pada jam 2.30 pagi semalam.

Anggota penguat kuasa JAWI memberi salam, mengetuk pintu beberapa kali dan menunggu kira-kira setengah jam sebelum ia dibuka seorang wanita memakai seluar panjang dan baju berlengan panjang, katanya ketika dihubungi.

Pasangan disiasat

Sumber berkata, seorang lelaki lengkap berseluar panjang dan memakai kemeja-T turut berada dalam rumah berkenaan.

Seorang kanak-kanak perempuan berusia empat tahun yang juga anak wanita itu turut berada di rumah berkenaan dan tidur ketika pemeriksaan dilakukan.

Pasangan itu dibawa ke Ibu Pejabat JAWI di sini untuk siasatan lanjut, katanya.

sumber...b,hairan