Followers

Saturday, September 21, 2013

Boleh 'Jihad Seks' Di Syria ??



 
Jihad nikah di Syria

Sekumpulan wanita Tunisia pergi ke Syria untuk melancarkan 'jihad nikah' bagi melegakan pejuang-pejuang yang memerangi tentera Presiden Bashar Al-Assad, kata Menteri Dalam Negeri, Lotfi ben Jeddou kepada Parlimen.

"Mereka tidur dengan 20, 30 atau 100 pejuang Islam," kata menteri berkenaan kepada anggota-anggota Parlimen Tunisia kelmarin."Selepas mengadakan hubungan seks menerusi jihad nikah, mereka pulang dalam keadaan hamil," tambahnya.

Dipercayai terdapat beratus ratus wanita  islam telah hamil setakat ini.

Bekas Mufti Tunisia Sheikh Othman Battikh berkata pada April bahawa 13 kanak-kanak perempuan Tunisia "telah tertipu "  dalam perjalanan ke Syria untuk menawarkan perkhidmatan seks mereka dengan militan berjuang untuk menumbangkan kerajaan Presiden Bashar al- Assad.
 

Mufti Tunisia , yang dipecat daripada jawatannya selepas itu , menyifatkan apa yang dipanggil "seks Jihad " sebagai satu bentuk "pelacuran ."
 

"Bagi Jihad di Syria , mereka kini membawa kanak-kanak perempuan untuk pergi ke sana . 13 anak-anak muda telah dihantar untuk Jihad seksual. Apa ini? Ini dipanggil pelacuran. Ia adalah rasuah pendidikan moral , "kata mufti kepada pemberita.

sumber...AFP