Followers

Thursday, February 7, 2019

Pemuda PAS Mula Pertikai Pemimpin Ambil Duit Umno dan Ejen CIA. {VIDEO}

 
Pemuda Pas telah menyedari ada sesuatu yang tidak kena dalam kes RM90 juta
Abu Ulwan
Tadi ada kawan msg, dia kata pimpinan ramai dok pening bila enta post macam tu dlm fb, depa kata jenuh nak jawab kat ahli, pimpinan lupa yang depa juga akan jenuh jawab depan tuhan😩

Terfikir sejenak, kalau aku yang bersalah, maka aku akan dipersoal oleh Allah seorang diri, tetapi sekiranya aku benar semua yang menjadi pemimpin pasti akan disoal mengapa kamu tahu perkara itu salah, tapi kamu diamkan?kamu takut hilang jawatan ka?kamu takut dibenci rakan sekiranya kamu bercakap benar? Mana lebih baik seorang disoal @ semua akan disoal oleh Allah??😄
 
So untuk menyelamatkan semua pimpinan PAS dari disoal dihadapan Allah solusinya ada 2:


1. Wajib bercakap benar walaupun pahit....

2. Pimpinan negeri dan kawasan menekan pimpinan Pas pusat untuk menyiasat dan membawa isu ini ke muka keadilan supaya semua dapat tahu siapa benar dan siapa yang salah.
So 2 cara ni menyelamatkan anda dari disoal oleh Allah


Tragedi menjadi sejarah

Komen aktivis Pro Rakyat Mohd Mukhlis Mohd Sharif

Dalam Audio Nik Abduh Tak Ada Pun Sebut Rm90 Juta?

Alhamdulillah, ada ahli PAS sudah mula tanya saya soalan ini. Memang betul dalam audio tersebut tak ada sebut pun tentang rm90 juta. Tapi bila tuan mula bertanya tentang audio tersebut maknanya tuan yakin tentang kesahihan audio tersebut.

Ini adalah penting kerana Nik Abduh pernah menafikan sekeras-keras nya audio tersebut dan menganggap ianya fitnah. Nik abduh sebagai secondary receiver most likely tidak tahu berapa jumlah besar yang PAS terima; mungkin 90 juta, mungkin 200 Juta tapi point that matters is, PAS mmg terima dana dari Umno dan Nik Abduh adalah salah seorang penerima dana tersebut. 

Infact dalam kes 1mdb, 2.6 billion bukan lah jumlah final yang di songlap oleh bossku Najib razak.

Jumlah sebenar hanya di ketahui oleh pemberi, Penerima dan soon SPRM. Sebagai parti yang claim zero rasuah adalah sangat2 tidak bermoral untuk PAS terima dana dari umno. Bila kita lihat ATGNA dahulu, beliau sama sekali tidak akan ambil dana dari umno secara rahsia walau pun 1 sen. Tapi bila pasca ATGNA, pas semacam hilang dari perjuangan asal. Ini boleh kita lihat dengan konsep taawun la, berlembut dengan umno dan senyap menyepi tentang Kebobrokan umno. Betul la pepatah kata, bila termakan budi, tergadai maruah parti.

Dan juga implikasi audio sangat tinggi sehingga memungkin kan pembatalan kerusi2 yang di menangi pas sebab masuk pru dengan wang haram. Dan ini juga boleh explain dari mana pas dapat Dana luar biasa bertanding 154 seat parlimen hampir 2 kali ganda dari pru lepas. Mcm org tua2 kata, bila duit tu bukan sendiri punya, tu yang tak kisah pun bertanding di kerusi yang mana pun, walau chance nak menang tu 0. Bukan duit sendiri apa kisah kan?

Foto: FB Nasharudin Mat Isa n Twitter