Followers

Wednesday, December 21, 2011

Gantung Hasan Ali !!! Video Dengan Blogger Umno (inside)


Tindak tanduk bekas Pesurujaya Pas Selangor sudah sampai ke kemuncak..Malam ini 21.12.2011 Hasan Ali diberikan ruang yang cukup besar oleh TV3 suku untuk menghentam dasar dan kepimpinan Pas.

Ini bukan main main bro..ini sudah melampaui batas ..ini serangan Hasan Ali yang melambangkan beliau melahirkan isu dari lidah musuh parti islam Pas.maka benarlah seperti apa yang dikatakan oleh cikgu Mustafa Ali bahawa Hasan Ali sudah memakai pakaian musuh dalam Pas.

Jika saudara Khalid Samad boleh dikenakan tindakan disiplin digantung jawatan kenapa Hasan Ali tidak boleh?

Apa keistimewaan Hasan Ali yang terang terang menyerang Pas dari dalam jemaah ?

Apakah ini masanya untuk berbaik sangka sedangkan Pas sudah diasak saat demi saat dari musuhnya.

Video Hasan Ali dedah strategi Pas kepada blogger Umno..



Tok Guru Presiden Pas masih tidur ke ?tolong ler jangan tiru perangai Pak Lah.

Mahfuz Omar lebih terkedepan dalam isu ini dengan menjelaskan...petikan dari TMi


“Berdasarkan apa yang beliau perkatakan semalam, saya sifatkan, saya anggap bahawa beliau sudah mengisytiharkan perang ke atas PAS, mengisytiharkan perang ke atas keputusan muktamar, ya, dasar-dasar PAS,” kata beliau pada sidang media di ibu pejabat parti hari ini.


“Muktamar dihadiri oleh Mursyidul Am, Presiden, Majlis Syura dengan perwakilan mereka, Dewan Pemuda dengan perwakilan mereka, Dewan Muslimat dengan perwakilan mereka, dan perwakilan-perwakilan dari kawasan yang mempersetujui konsep negara berkebajikan... bermakna dia telah mengisytiharkan dia sudah hilang kepercayaan dan menolak keputusan yang dibuat (oleh muktamar) dan menolak dasar PAS,” kata Ahli Parlimen Pokok Sena ini.



Kata Mahfuz, beliau tidak kisah jika Hasan, yang juga Exco Kerajaan Negeri Selangor, mengkritik soal-soal teknikal.

“Bukannya mempersoalkan dasar PAS, macam dibuat oleh pemimpin-pemimpin Umno,” kata beliau sambil menambah, sekiranya Hasan sudah mengeluarkan kenyataan bersifat mengisytiharkan perang ke atas PAS, maka “beliau sudah patut membuat keputusan untuk diri beliau.”

“Beliau seorang yang berpendidikan tinggi, ada PhD, seorang pakar motivasi, sepatutnya boleh membuat keptusan untuk diri sendiri.

“Orang lain tidak patut membuat keputusan untuk diri beliau, patut dia boleh keputusan” katanya lagi.

Justeru Mahfuz menegaskan, jika beliau berada dalam kedudukan Hasan, yang mengkritik dasar parti, beliau sepatutnya sudah lama keluar dari parti.

“Kalau saya dalam keadaan beliau, saya sudah lama angkat kaki,” katanya lagi.

“Kalau beliau mengatakan PAS sudah tergelincir landasan, nak tunggu apa lagi?” katanya merujuk kepada kenyataan Hasan semalam.

greenblacks