Followers

Friday, December 16, 2011

Kantoi Lagi Stim Seluar Dalam Wanita



Mamat gian curi 860 seluar dalam wanita

WELSHPOOL: Sebuah mahkamah di sini diberitahu, polis menemui 860 seluar dalam wanita daripada seorang lelaki yang mencurinya di ampaian.
Petani, Geoffrey Wilde, 48, bapa lima anak, mencuri seluar dalam itu sepanjang tempoh dua tahun.

Mahkamah menjatuhkan hukuman melarang dia keluar waktu malam selama enam bulan ke atasnya kerana kesalahan itu.

Ketika dia ditangkap dan diarah menukar pakaiannya, polis mendapati dia memakai seluar dalam wanita biru.

Wilde yang ditahan selepas dilihat berkelakuan ganjil di jalan raya di Welshpool, mengaku dia memerlukan bantuan ketika disoalsiasat oleh polis.

Seorang pemilik rumah menelefon polis selepas melihat lelaki itu membawa lampu suluh dan tiga seluar dalam wanita. Sebahagian seluar dalam yang ditemui itu milik wanita tua.

itu berita kaki stim gila pakaian dalam wanita..
ini lagi best bro.....wa ciakap sama luuuu orang..
ini lagi mantop bro....kena tibai masuk sampai kedalam tulang hitam ...kah kah kah kah
ini antara 2 kumpulan lumbUMNO...kah kah kah
pakat pakat tarok sama sama lumbUMNO...kah kah kah




‘NFC memikul biawak hidup, bukan Shahrizat’

Oleh : K Pragalath
 Ketua Umno bahagian Cheras menjelaskan bahawa beliau menggunakan simpulan bahasa dalam isu NFC itu.

Ketua Umno bahagian Cheras Datuk Syed Ali Alhabshee hari ini menafikan  beliau menggelar Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat Datuk Shahrizat Abdul Jalil sebagai biawak.

“Saya tidak berkata begitu,” kata Syed Ali ketika mengulas mengenai kekecohan yang berlaku di pejabat Umno beliau semalam yang disifatkannya sebagai salah faham.

“Mereka mendakwa diri mereka sebagai ahli NGO telah datang ke sini. Menurut mereka, bahawa saya menggelar Menteri Wanita, Keluarga dan Pembangunan Masyarakat Datuk Shahrizat Jalil sebagai biawak.

Sementara itu, Syed Ali  dalam blognya menjelaskan  beliau telah menggunakan kata ‘memikul biawak hidup’ terhadap isu Perbadanan Fidlot Nasional (NFC) yang kini menjadi perbualan  umum dan bukannya ditujukan kepada Shahrizat.

Ketua Umno bahagian Cheras itu merupakan antara pemimpin Umno akar umbi yang lantang mendesak Shahrizat meletakkan jawatan berikutan tercetusnya skandal NFC.


Minta Shahrizat letak jawatan

Pada hari Selasa lalu, Syed Ali berkata kebisuan pengerusi NFC Datuk Seri Dr Mohamad Salleh Ismail yang juga suami Shahrizat untuk menjelaskan isu NFC ketika berhadapan dakwaan parti pembangkang boleh mengelirukan orang ramai.

Justeru itu beliau meminta Shahrizat meletakkan jawatan.

Syed Ali turut berkata beliau  akan membuat kenyataan berkenaan perkara ini akan dikeluarkan oleh pucuk pimpinan Umno tertinggi dalam masa terdekat.

Isu NFC timbul berikutan pendedahan kegagalan projek tersebut seperti dilaporkan dalam laporan ketua Audit Negara pada bulan Oktober.

Isu ini kemudiannya dibangkitkan oleh parti pembangkang termasuk PAS dan PKR.

sumber...Agensi dan FMT