Followers

Saturday, December 17, 2011

Heboh Lelaki Melayu Kawen Jantan Mat Saleh Pulak


Salam Jumaat! Entry kali ni agak tak sesuai untuk hari Jumaat pasal kan maybe boleh menggegar otak-otak orang. tapi takpe layan je. huhu.

Nak cerita pasal bekas pelajar perubatan University College Dublin (UCD), Ariff Alfian Rosli, 28, yang dilaporkan hilang kat Dublin, Ireland oleh keluarganya dua hari lepas dan semalam Utusan melaporkan Ariff yang merupakan bekas pelajar tajaan Petronas tu berada dalam keadaan selamat. Alhamdullillah lah kan.

Tetapikan hasil dari maklumat yang didengar,  Ariff Alfian  yang dikatakan hilang tu sebenarnya taklah hilang tapi dah berkahwin kat sana, tapi... bukan dengan perempuan.. dengan LELAKI mat saleh nama Jonathan. diulang lelaki! yup, Ariff Alfian tu lelaki MELAYU ISLAM, bukan perempuan atau muka nyah.

Gambar kat bawah sangat tak sesuai untuk mereka-mereka yang di bawah umur tauu. Sila kelip mata banyak-banyak dulu. hahaha. 

Kalau ini bukan Ariff yang dikatakan saye mohon ampun sangat-sangat, tak berniat nak aibkan orang, cuma nak berkongsi dengan semua. Kalau saye nak aibkan orang, tentu saye dah tulis je dlm berita harini, lagi haruuuu. 

Yang pasti dari muka, pakaian yang siap bertengkolok & berbaju melayu lagi masa kahwin tu jelas yang lelaki itu memang Melayu Islam. Astagfirullahalazim.




Untuk lebih gambar, klik kat sumber gambar ni-->  http://biggayweddingproject.com/jonathan-and-ariff/



Boleh wiki pasal Ariff ni kat sini jugak --> http://ms.wikipedia.org/wiki/Ariff_Alfian_Rosli


sumber... duabelasharibulantiga.