Followers

Monday, October 31, 2011

Umno Buat Sex Sesama Sendiri

Umno guna isu seks sesama sendiri

Pendedahan berani bercampur tidak bermoral ini membuktikan inilah stail politik dan amalan orang Umno.
PETALING JAYA: Peperangan skandal seks dalam Umno demi menjatuhkan lawan dianggap semakin berleluasa apabila seorang janda membuat pendedahan berani yang dikatakan melibatkan seorang Ketua Bahagian Umno di Kelantan baru-baru ini.
Rakaman VCD pengakuan tersebut yang telah mula tersebar di Kelantan itu dikatakan dibuat oleh pihak di dalam Umno sendiri berikutan pihak yang melakukan temuramah tersebut dikenal pasti merupakan ahli Umno.

Demikian menurut penulis politik terkenal yang merupakan Ketua Pengarang akhbar Siasah, Mohd Sayuti Omar di dalam blognya, Merah Tinta MSO baru-baru ini setelah menonton VCD pengakuan tersebut.“Tetapi dari VCD pendedahan berani bercampur tidak bermoral ini membuktikan inilah stail politik dan amalan orang Umno.“Membuat pendedahan untuk memalukan seseorang tidak menjadi masalah kepada mereka, apa yang penting kepuasan batin kerana berjaya mengaib dan kemudian menjatuhkan lawan.
“Kerana saya mempercayai orang yang menjadi tukang interview itu adalah orang Umno, maka saya yakin ia adalah kerja Umno juga,” tulis beliau di dalam blognya.

Taktik seks makan diri

Beliau menganggap menggunakan isu seks telah menjadi satu trend politik baru dan kesan yang memakan diri berikutan sikap Umno sebelum ini yang dikatakan telah mencipta video lucah bagi memburukkan tokoh tertentu tidak berapa lama dahulu.
“Nampaknya menjatuhkan kawan dengan menyebarkan video lucah dan pendedahan berani ini menjadi satu trend baru dalam politik negara ini.
“Mungkin inilah yang diajar atau hasil ilham orang-orang Umno yang mereka cipta video lucah untuk memburukkan tokoh tertentu ia kini telah memakan diri sendiri,” menurutnya.

Sayuti juga mendakwa bahawa beliau amat yakin dapat mengecam individu yang melakukan temuramah di dalam rakaman pengakuan janda dirogol tersebut.
“Suara sang interview janda itu saya dapat cam dengan cerat, dia lelaki dan bekas seorang artis tumpangan yang berlakon dalam sebuah komedi pada tahun 90-an.
“Kalau diminta untuk membuat kawad cam, saya sedia tampil kerana saya kenal benar dengan perantara itu,” tulis beliau lagi.

Dirogol hingga mengandung

Dalam pendedahan tersebut, janda yang dikatakan sebagai mangsa itu mendakwa beliau telah dirogol oleh individu berpengaruh terbabit di sebuah hotel di Golok sehingga menyebabkan beliau mengandung.
“Dia ajak saya berjumpa dengannya, mulanya hendak berjumpa di Rantau Panjang, tetapi disebabkan dia bimbang diketahui orang sebab dia orang politik ramai orang kenal, dia mengajak saya ke Golok.

“Di Golok, dia menempah sebuah bilik hotel, sebaik masuk bilik hotel, ketua bahagian terus membuka seluar, baju dan memaksa dia bersetubuh dengannya.
“Saya cuba menolak tetapi apakan daya kudrat saya sebagai perempuan, akhirnya tepaksa mengalah.“(Selepas itu) saya memberi tahu kepada dia mengenai keadaan diri saya, saya ingat dia orang baik dan benar-benar mahu menerima saya sebagai isteri, tetapi tidak, dia minta saya menggugurkan kandungan dan memberi RM600 untuk tujuan itu,” dakwa wanita itu dipetik dari blog terbabit.

Sayuti juga difahamkan bahawa wang RM600 itu telah diberi melalui seorang wanita lain yang mempunyai kaitan dengan sebuah NGO terkenal di Kelantan yang dipimpin oleh seorang Ahli Parlimen yang pernah melompat parti.
“Saya difahamkan wang RM600 itu diberi melalui seorang perempuan yang merupakan bekas kepada sebuah pertubuhan NGO yang terkenal di Kelantan suatu masa dulu yang dipimpin oleh seorang ahli Parlimen lompat,” menurut beliau.

Wanita tersebut juga mendakwa selain beliau, beberapa wanita lain pernah menjadi mangsa nafsu buas pemimpin Umno terbabit tanpa mengira samada berstatus isteri orang mahupun anak dara termasuklah seorang isteri serta anaknya sekali.
“Banyak lagi yang jadi mangsa dia ini, termasuk seorang isteri orang bersama anaknya sekali, siang dipikul anak, malam dia gendung emak,” kata wanita di dalam rakaman pengakuan itu lagi.