Followers

Tuesday, July 26, 2011

Boss IMF 'pegang payudara ' saya - diallo

Miss Diallo said she was working at the Sofitel Hotel in Manhattan on May 14 when she went to clean presidential suite 2806 where Strauss-Kahn was staying.

She said she went into the living room and was facing the bedroom when the naked 62-year-old appeared. ‘Oh my God, I’m so sorry,’ she said, to which he allegedly replied: ‘You don’t have to be sorry.’

The Frenchman then started behaving like a ‘crazy man’, she claimed, and grabbed her breasts before slamming the door to the suite.

:Miss Diallo berkata dia bekerja di Hotel Sofitel di Manhattan pada 14 Mei apabila dia pergi untuk membersihkan suite presiden 2806 di mana Strauss-Kahn tinggal.

Beliau berkata beliau telah pergi ke ruang tamu dan menghadapi bilik tidur apabila boss IMF dengan kasar berusia 62 tahun itu muncul. 'Oh saya, saya jadi maaf,' katanya, yang didakwa beliau menjawab: "Anda tidak perlu maaf. '

Lelaki Perancis itu kemudian mula berkelakuan seperti 'orang gila', dia mendakwa, dan memegang buah dadanya sebelum menghempas pintu suite.
"Saya berkata, tuan, hentikan. Saya tidak mahu kehilangan pekerjaan saya," jelas Diallo.

"Saya tidak melihat ke arahnya. Saya berasa amat takut. Saya tidak menjangkakan sesiapa berada di dalam bilik. "Dia menarik saya ke atas katil," katanya kepada majalah itu. Diallo berkata, Strauss-Kahn kemudian bergelut dengannya. "Saya keluar di sana. Saya tidak kembali lagi. Saya berasa agak gementar," ceritanya lagi. Strauss-Kahn masih dibicarakan berhubung kes itu dan dia tidak mengaku salah melakukan serangan seksual. Dia meletakkan jawatan sebagai Pengarah Urusan IMF sekoran kejadian berkenaan.

sumber... Agensi