Followers

Sunday, December 14, 2014

Nur Jazlan Masuk PKR Pulak ?


Biaq betui bro ?

Ahli Parlimen dan Ketua Umno Bahagian Pulai, Datuk Nur Jazlan Mohamed menafikan dakwaan beberapa blog bahawa beliau akan menyertai Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan diberikan jawatan naib presiden.

Pengerusi Jawatankuasa Kira-Kira Wang Negara (PAC) itu menegaskan bahawa sokongannya adalah bersama Umno dan Barisan Nasional walaupun beliau berani mengkritik kepimpinan parti.

"Saya merupakan anak kepada salah seorang pemimpin yang banyak memberikan sumbangan kepada pencapaian Umno, maka adalah pasti hati saya bersama parti. Dan saya tidak meninggalkannya untuk menyertai pembangkang," katanya pada sidang media selepas menghadiri satu majlis di sini, Ahad.

Spekulasi mengenai Nur Jazlan dijangka akan mengumumkan keluar dari Umno pada Isnin, tersebar meluas di Facebook dan beberapa blog.

Kenyataan yang tersebar itu turut menyatakan bahawa Nur Jazlan dijangka menyertai PKR di mana beliau akan dinamakan sebagai naib presiden.

Spekulasi itu timbul selepas beberapa penulis blog dilaporkan tidak gembira dengan Nur Jazlan yang berkongsi pentas bersama bekas pengerusi bersama Bersih, Datuk S. Ambiga dalam forum "Kebebasan Berekspresi Diancam" baru-baru ini.

sumber...
Oleh: YEE XIANG YUN
editor@mstar.com.my