Followers

Sunday, August 21, 2011

Mahathir tidak nafi terlibat dalam gerakan jatuhkan Najib

Tun M tidak ada penafian

GERAKAN untuk menjatuhkan Najib Tun Razak kerana beliau disifatkan sebagai pemimpin lemah dan gagal menyelesaikan pelbagai isu termasuk isu berkaitan ekonomi bertiup kencang baru-baru ini.
Dalang di sebalik gerakan itu telah dinamakan oleh protal berita Free Malaysia Today, di mana Muhyiddin Yassin dengan restu Tun Mahathir telah memulakan gerakan untuk menjatuhkan Najib [Gerakan jatuhkan Najib].
Tun Mahathir di dalam blognya menjelaskan impak atau kesan daripada gerakan tersebut yang akan mengakibatkan Umno berpecah belah. Apa yang jelas Tun Mahathir langsung TIDAK MENAFIKAN dakwaan bahawa beliau terlibat di dalam gerakan menjatuhkan Najib [Blog Mahathir].



Jelas sekali Tun Mahathir langsung tidak menafikan dakwaan bahawa beliau terlibat di dalam gerakan menjatuhkan Najib. Sebaliknya satu ucapan tahniah diucapkan oleh Tun Mahathir terhadap gerakan itu.
Tidak hairanlah, sejak kebelakangan ini keputusan Najib kelihatan begitu lemah dan seringkali bercanggah dengan timbalannya Muhyiddin Yassin. Banyak pihak yang terlibat dalam gerakan ini.
ReJaM© "Apa khabar Zulkifli Nordin? Ada peluang jadi ahli parlimen ke kali ni?"

sumber...MiloSuam